Schreeuwende banners

Je ziet ze op veel sites. Schreeuwende, lelijke en overheersende banners, 'Gefeliciteerd, u bent de miljoenste bezoeker', trillende banners of banners met knipperende felle kleuren. Onbewust wennen mensen aan de overvloed van reclameuitingen en negeren, al dan niet bewust, banners. Bannerblindheid. Er wordt dus alles gedaan om een boodschap tussen de vele content op het netvlies van de webbezoeker te krijgen. Werkt dat? Over het algemeen werkt dit alleen bij producten met lage marges en producten die 'normaal' gesproken weinig conversie zouden opleveren. Let op: irritatie verkoopt niet!

Vanuit Bannerstudio verzorgen we zeer regelmatig de vertaling van offline communicatie naar online campagnes. Het is in veel gevallen de uitdaging een gulden middenweg te vinden om een modern stijlvol merk tussen schreeuwende banners aantrekkelijk te maken.

Hieronder een voorbeeld van een banner die we voor DRU Verwarming B.V. ontwikkelden. Binnen de beperkte toegestane bestandsgrootte hebben we geprobeerd een opvallende maar toch stijlvolle banner te ontwikkelen.                   


Reageren? Stuur een mail naar info@mediago.nl

© Bannerstudio